در طرح نظارتی سال تحصیلی ثبت شد:
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از تشکیل پرونده تخلف به ارزش بیش از ۶ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال در طرح نظارتی آغاز سال تحصیلی برای واحدهای متخلف در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹ 23 October 2021
 
به گزارش تابناک خراسان جنوبی، "علی تهوری" گفت: پرونده واحدهای متخلف برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است به بنا بر اعلام وی در این طرح بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ مورد بازرسی از واحدهای ارائه دهنده کالا و خدمات مرتبط صورت گرفت که منجر به تشکیل ۱۱۵ پرونده تخلف شد.
وی در ادامه به برگزاری گشت های مشترک بازرسی در نوبت صبح و عصر اشاره و اظهار کرد: از ابتدای اجرای این طرح،  گشت مشترک با دستگاه های نظارتی و مرتبط در راستای نظارت هر چه بهتر و بررسی تمام جوانب به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان در دستور کار این معاونت بوده است.
وی در پایان یاداور شد: طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی با توجه به بازگشایی محدود مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، به منظور بازرسی و نظارت بر قیمت ها، ممانعت از تخلفات احتمالی و عرضه انواع اقلام نوشت افزار تقلبی، قاچاق و غیراستاندارد وارداتی از ۳ تا ۲۰ مهرماه اجرا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار